Sunday, March 7, 2010

DOMNULE PRESEDINTE TRAIAN BASESCU  VA DAU O VESTE PROASTA- AGENTURA SECURITATII  ROMANE  DIN JAPONIA SA PRABUSIT !

Ambasada Japoniei in Romania
IN ATENTIA
Dl. Ambasador Natsuo AMEMIYA
Ambasada Japoniei in Romania
在ルーマニア日本国大使館
NOTA INFORMATIVA:
PRESEDINTELE TRAIAN BASESCU VA FACE O VIZITA OFICIALA IN JAPONIA IN PERIOADA 9-11 MARTIE. PROFITAND DE ACEASTA OCAZIE SOTIA MEA KIYOKO HORVATH , FOTOGRAF JAPONEZ, AI VA PREDA ACEASTA SCRISOARE. ROBERT HORVATH CINEAST SUA.
DOMNULE PRESEDINTE TRAIAN BASESCU
VA DAU O VESTE PROASTA- AGENTURA SECURITATII ROMANE DIN JAPONIA SA PRABUSIT !
( O SEARA SPECIFICA ROMANEASCA LA RESTAURANTUL" DARIE" DIN TOKIO. UN MICROFON SUB MASA ! )
Totul a inceput a inceput pe GINZA la un restaurant al securitatii Romane in capitala Japonei. Fara sa stiu acest lucru ne-am deplasat acolo acum doua seri cu un grup de prieteni. Scopul a fost petrecerea intr-o atmosfera romaneasca si punerea la punct a unui tur al Transilvaniei, urmand sa anunt familia mea din Romania de aceasta intentie.
La un moment dat vorbindu-se despre Ceausecu un prieten ( un important sculptor japonez ), facand o gluma a intrebat daca nu avem sub masa plasat un microfon. Si intradevar spre stupefactia generala gluma a devenit realitate. Sub masa era intradevar un microfon, conform unei tradiiti vechii ce pare de neschimbat chiar de o revolutie.
Am devenit atenta analizand cu atentie fetele de la alte mese. Datorita meseriei de fotograf posed o memorie vizuala excelenta. Nu dupa mult timp la un bar unde ne-am dus cu tot grupul, am recunoscut un individ care fusese la ‘” DARIE ”
Simtind ca sunt urmarita ca la New York ( Studioul este tinut sub observatie neintrerupt, …..au fost doua spargeri cosecutive etc ) am anuntat discret politia. A doua o zi o alta persoana care ma urmarea a fost retIinuta de politie. Persoana “retinuta” ,un cetatean japonez a inceput sa vorbeasca. Se pare ca are multe de spus. Eu voi posta amanunte despre acest caz care incepe sa preocupe media japoneza pe http://devanewyork.blogspot.com/
Concluzia cazului se regaseste in titlul acestui comentariu. Sa va fie rusine !
KIYOKO HORVATH OSAKA JAPAN
Foreign Press Center Japan
Nippon Press Center Building


No comments: