Sunday, August 21, 2011

SINGUR IMPOTRIVA TUTUROR ?

Postat pe Felix Bogdan Lefter blog

SINGUR IMPOTRIVA TUTUROR ?
Romanii vor ca revolutia sa o faca altii. In nici-un loc depe acest glob un regim politic care are o sustinere politica de sub 10% nu poate rezista presiunii populare.
Se taie salariile si pensiile….se inchid spitalele, copii striga de foame dar nimeni nu misca in front.
Se minte de dimineata pana seara. Se vorbeste de reveniree economica in timp ce productia industriala reprezinta jumatate…..din cat se producea inainte de 89.
Se vorbeste de o viitoare recolta inbelsugata in timp ce 90 % din produsele agricole sunt importate.
Romania de care se vorbeste in ziare,televiziune si bloguri este produsul unei imaginatii bogate. Adevarul este ca mana de lucru ca si creierul a plecat …Romania traind prin economia subterana si banii trimsi din strainatate.
Regimul communist a fost inlocuit cu regimul oligarhic de tip mafot.
Clica Basescu a declarat razboi poporului roman si romanii sau…….. predat.
Eu sun artistul care prin chemarea politiei americane am create uriasul scandal ICR New York. El a zdruncinat regimul si ma convins ca sunt pe drumul cel bun.
Am publicat pe acest blog fragmente DOSARUL CRIMINAL SI TERORISM BASESCU. Fiind un journalist de investigate am verificat sursele si veridicitatea documentelor.
Nu am primit …… vorbe de sprijin find in cel mai bun caz declarat nebun de legat sau exponent al nor forte ostile. Cateva exceptii intradevar remarcabile……
Nu mai am nici-o iluzie .
Sunt absolut singur impotriva…..tuturor.
Am fost de multe ori tentat sa renunt ,dar nu o voi face. Poate intr-un sfarsit in mijlocul lasitatii generale vor apareasi oameni de curaj car vor sa faca ceva pentru copii lor . Macar atat.
Un ziarist de investigatie poate darama un regime corupt. Exemplele sun destul de numeroase. Amintesc doar Watergate in aceasta privinta.
Concluzie .
Voi darama singur si nesilit de nimeni regimul Basescu.
Robert Horvath Deva Cineast SUA.

Stimate maestre
Am deschis blogu si citind biografia biografia dumneavoastra ……. am pus la sfarsitul titlului semnul intrebarii.
Poate nu sunt atat de singur.
Poate ca musician de jazz…… putem sa avem interese commune. Sunt interesat in special de filozofiia orientala. Viitoarea mea expozitie se cheama Quantra . Este vorba de vizualizarea tantrica in contextul modern. Sau introducerea fizicii cuantice in spirualitatea indiana.
Nu cred sau nu vreau sa cred ca valorile au disparut ci trebuie doar inversate.
Respecte.
Robert





No comments: