Tuesday, November 9, 2010

DOMNULE AMBASADOR AL STATELOR UNITE VA ROG SA VA DATI DEMISIA !

SCRISOARE CATRE AMBASADORUL SUA 21:47:25, 09 Nov 2010
ROBERT HORVATH CINEAST NEW YORK : EMBASSY OF THE UNITED STATES EXCELENTEI SALE Mark H. Gitenstein FRAGMENT DOMNULE AMBASADOR ESTE CAZUL SA-TI DAI DEMISIA. Romanii sunt un popor care a asteptat pe americani. Acum asteapta sa plece. Comportarea predecesorilor si in special a dumneavoastra a contribuit la aceasta atitudine, Atitudinea impotriva intereselor romanilor de rand ,contribue la excerbarea anti americanismului si a anti semitismului. Presedintele Basescu a declarat razboi poporului Roman si dumneavoastra al sprijiniti aproape neconditionat. RUSINE DOMNULE AMBASADOR. ESTE CAZUL SI MOMENTUL SA VA DATI DEMISIA ! Sunt cetatean al Statelor Unite. tara care ramane o ultima speranta a acestui glob. Atitudinea dumneavoastra fura acesta speranta cetatenilor Romaniei. Am votat pentru Obama un om care promitea demnitate si o viata mai buna nu numai americanilor ci si si Romanilor. Ce demnitate au au au acesti oameni care au ajuns cersetori in propria lor tara.
PLECATI DOMNULE AMBASADOR. FACETI DE RUSINE AMERICA. ESTE MOMENTUL SA VA DATI DEMISIA. Sunt cineast si artist. Am vazut la Televiziune un cunoscut actor de la Teatrul National care este muritor de foame. SUA ajuta si va ajuta asemenea oameni.. Dumneavoastra in loc sa aplaudati pe artistii aplaudati pe cei care ai fac sa moara de foame. RUSINE RUSINE. ESTE CAZUL SA PLECATI SI LASATI LOCUL UNUI TRIMIS CARE SA REPREZINTE O NATIUNE PLINA DE UMANITATE, O NATIUNE CARE REPREZINTA UN MODEL PENTRU INTREG GLOBUL, O NATIUNE SI UN EXPERIMENT UNIC IN ISTORIE.. ESTE CAZUL SA VA DATI DEMISIA DOMNULE AMBASADOR. Am ajuns in America printr-o scrisoare a presedintelui Carter catre Ceausescu, Scrisoarea mi-a salvat viata ,Am fost acuzat de trimeterea unui material filmat despre dictator catre SUA. Am trait \" visul american \" si sunt mandru ca sunt american. Dar nu uit de unde am plecat ,cum faceti dumneavoatra.
AM TRIMIS ACEASTA SCRISOARE CATRE PRESEDINTELE OBAMA SI MEMBRILOR NOI ALESI IN CONGRESULUI SUA. PLECATI DOMNULE AMBASADOR PANA NU VETI FI TRIMIS ACASA DE ALTII. Romanii au asteptat pe americani si sper dupa plecarea dumneavoastra sa-i astepte din nou.
DOMNULE AMBASADOR VA ROG SA VA DATI DEMISIA.
Robert Horvath Deva cineast New York presedinte DEVARTES FILM INTERNATIONAL. CITITI SCRISOAREA COMPLETA PE ROBERT HORVATH DEVA BLOG

No comments: