Saturday, March 19, 2011

Presedintele lipsit de Onoare a Institutului Cultural Roman

Presedintele Romaniei



Domnule Traian Basescu,

Sunteti autorul unui genocid impotriva tututor cetatenilor Romaniei. Una din tintele dumneavoastra sunt intelectualitatea si artistii. In ultimii ani cultura romana face fata unor continue atacuri din partea puterii. Statuia lui Eminescu este daramata iar triungul de rezistenta a culturii romane Eliade ,Cioran, Ionescu este interzis fiind considerat antisemit. Un popor fara arta ,cultura devine o turma dusa la tuns si usor de manipulat. Acesta este scopul holocaustului cultural pe care al conduceti.

Nu demult am vazut la Antena 3 un cunoscut actor din generatia care spunea ca ” moare de foame “. Eu aici din SUA nu mor de foame dar am altfel de probleme.
Pentru faptul ca am cerut reintroducerea limbii romane in activitatea ICR , mi se interzice orice participare la activitatea acestui centru anticultural si antiromanesc din New York de mai mult de trei ani.
Desi sunt reprezentatul minoritatii maghiare reprezint Romania.
Sunt poate singurul artist care la toate expozitiile arborez la intrare tricolorul romanesc. La ultima expozitie personala intitulata DE LA DALI LA DEVA care a inceput a inceput la New York si sa terminat in locul de nastere a lui Salvador Dali trecand prin principalele orase ale lumii am facut acelas lucru. Va rog deschdeti

http://www.devagallery.com/

Nu demult in inima cartierului marilor galerii americane Chelsea a avut premiera filmelor melor Appolo si Autunno ca si prezentarea filmului de lung metraj The Model. Evenimentul sa bucurat de o participare extrem de numeroase si fara falsa modestie consider ca a fost un succes nu numai pentru mine dar si pentru arta romaneasca. Mentionez prezenta consulului japonez si italian si reprezentantii centrelor culturale respective.

Am adresat o invitatie de participare Consulului Romaniei Parjol si directoarei ICR Suteu. Conform asteptarilor nu am primit niciun raspuns.

Domnule Presedinte al Romaniei,

Datorita atitudinii extrem ostile a statului fata de mine si a artei romanesti in general RENUNT LA CETETENIA ROMANA. Este un gest irevocabil cu caracter simbolic.

Sper ca aceasta renuntare sa fie de scurta durata. Intentionez sa recapat cetatenia romana odata cu trimiterea dumneavoastra pe banca acuzatilor.

Fara stima sau minima consideratie.

Robert Horvath DEVA

Presedinte Devartes Film International New York -Tokyo

Va rog confirmati primirea scrisorii si numarul de inregistrare.

No comments: