Friday, November 23, 2012

POLITIA AMERICANA DIN NOU LA ICR NEW YORK !


New York Magazin
 Stimate Grig
 Reamintesc ca noi doi am creiat uriasul scandal ICR New York. Un scandal
 fara precedent care putea duce nu numai la caderea lui Ptapievici ci chiar la
 prabusirea regimului. Eu am chemat politia americana la sediul ICR iar tu ai
 preluat cazul. Am actionat in tandem si reusita a fost aproape,
 Acum din pacate am ramas singur . Deocamdata am atentionat FBI .
                                      ICR MARGA AGENTURA KGB
 Penultima mea postare pe blogul personal s-a intitulat 
 ANDREI MARGA AGENTUL LUI PUTIN !
 http://devanewyork.blogspot.com/
 La prima vedere parea o licienta jurnalistica si nimic mai mult. La numai cateva
 zile au aparut probele. Marga a numit doi spioni rusi ca directori ICR. Cazul a intrat
 in atentia parlamentului. Serviciile occidentale urmaresc cu atentia cazul iar serviciul american a pus ochii pe ICR NEW YORK.
"La ICR Kiev este numită Nadia Moşanu. Doamna Nadia Moşanu este nora domnului Alexandru Moşanu, primul preşedinte al Parlamentului Republicii Moldova, Acesta a fost identificat şi publicat pe lista Sandrovschi ca unul dintre agenţii KGB care au activat în Republica Moldova sub nume de cod “Maxim”
.Cea de-a doua numire este a doamnei Florina Mohanu, în fruntea ICR Moscova. Doamna Mohanu conduce Centrul Cultural Rus de la ASE Bucureşti. Acest centru cultural este cunoscut drept una dintre cele mai elaborate filiere de influenţă rusă din România. Centrul Cultural Rus de la ASE, conform site-ului instituţiei, este finanţat de Fundaţia Russkiy Mir.  
 Stimate Grig
Inchei cu speranta ca vei prelua din nou cazul. Scandalul ICR continua... devenind exploziv. Doar actorii sunt altii. Cu alte cuvinte vom asista la noi vizite ale politiei americane la ICR de data aceasta incadrati de agenti FBI !

No comments: