Monday, October 4, 2010

NOTA BIOGRAFICA!

Fiind atacat si “desfintat” de prietenii lui Basescu, Tismaneanu..... am postat la articolul meu din Cotidianul aceasta nota de clarificare biografica.



ROBERT HORVATH DEVA : Sunt cineast de meserie. Am absolvit facultatea de cinematografie IATC Bucuresti ( coleg de an cu Mircea Daneliuc ). Trimitand un material filmat despre Ceausescu vorbind unui grup de tovarasi printre altele, despre bomba atomica am intrat in ancheta securitatii. Viata mi-a fost salvata de o scrisoare a presedintelui Carter. Am ajuns in SUA printr-un “schimb” ,evident nu de studenti. Am inceput de la zero spalind vase si dormind in parcuri. Muncind noaptea si studiind ziua am absolvit a doua facultate FIT New York. Am devenit peste noapte un cunoscut fotograf de moda. La cursuri am intanit-o pe Kiyoko actuala mea sotie. M-am mutat in Japonia. La ora actuala reprezint in SUA televiziuni si o agentie de presa Japoneza. Studioul meu de film si televiziune se afla in cartierul galeriilor de arta Chelsea. Sunt printre putinii care am facut cariera in occident. Sunt cunoscut ca pictor, designer, ilustrator , fotograf cineast etc Ultima mea expozitie numita “DE LA DALI LA DEVA” sa bucurat de succes, Deschideti http://www.devagallery.com/. Eu sunt artistul care prin chemarea politiei americane am deslantuit uriasul scandal ICR New York. In calitate de jurnalist de investigatii am deschis anchete despre mafia de armament Basescu, Crima din portul francez Rouen, Cazul spionului rus Vladimir Tismanetsky……etc. / Sunt in continua atentie a sevicilor de speciale romanesti studioul meu fiind spart de doua ori. Intentionez sa creiez pana la sfarsitul anului o emisiune de televiziune in limba romana transmisa prin internet de la New York. Sunt un dusman de nadejde al regimului mafiot. Pe blogul meu ROBERT HORVATH DEVA puteti gasi numeroase articole despre lovitura de stat pe care Basescu o pregateste in aceste zile. Asigur ca am acces la surse la care nu au acces poate, jurnalistii si reprezentantii mediei din tara .
Robert Horvath Deva Devartes Film International New York - Tokyo PS L-am denuntat pe Tismaneanu la FBI si la Serviciul de Emigratie. Din surse credibile asigur arestarea sa pana la sfarsitul anului.



http://devanewyork.blogspot.com/2010/02/o-lovitura-terminala-pentru-regimul.html

No comments: