Saturday, January 19, 2013

DOSARUL CRIMINAL SI TERORISM DAN VOICULESCU REMIS SIE SI FBI ! LA ORIZONT UN URIAS SCANDAL INTERNATIONAL !



The Foreign Intelligence Service, or Serviciul de Informaţii Externe (SIE
      Director TEODOR VIOREL MELEŞCANU
               Stimate Domn Melescanu
  Ma numesc Horvath Robert Deva  Sunt cetatean roman ( deasemenea cetatean american si permanent rezident al Japoniei ) Sunt de meserie cineast, absolvent IATC Bucuresti -Cinematografie. Sunt jurnalist specializat in terorism si trafic ilegal de armament.
 Considerati aceste randuri ca o nota oficiala. Am incercat de multe ori sa am o comunicare cu serviciul dumneavoatra dar fara rezultat.
 Am scris memorii , le-am postat pe internet dar fara niciun rezultat.
 Chiar saptamana aceasta m-am adresat consulatului din New York ca si Ambasadei Romaniei in SUA. Corespondenta cu aceste institutii poate fi asesata pe blogul meu personal http://devanewyork.blogspot.com/ 
  In anul 2010 in memoriul meu adresat consulului Parjol scriam de rezultatul 
 unei anchete personale.....TRIMITEREA PRIN ROMANIA A GIROSCOAPE
 PENTRU IRAN. Citam din denuntul meu pe aceiasi tema adresat catre serciciul de investigatie american
Cititi memoriul meu http://devanewyork.blogspot.com/2010/12/document-senzational-in-premiera.html.
 MENTIONEZ CA AUREL FRATILA A FOST EXTRADAT CATRE SUA. Se pare ca autoritatle americane au aratat mai multa atentie cazului ....in timp ce cele romanesti l-au lasat liber..... sa-si continue aactiunile teroriste.
In aceste zile am facut un memoriu similar catre serviciile specializate americane . Am denumit noua ancheta mea personala DOSARUL CRIMINAL SI TERORISM DAN VOICULESCU. Fiind vorba de o amenintare evidenta la securitatea nationala va rog a-mi acorda o intalnire cu reprezentantul SIE la New York. Nu neg ca eventualul  refuz poate avea consecinte penale.
Mentionez ca am trimis memorii oficiale similare  guvernului si presedintelui Romaniei.
Robert Horvath Deva 
 Presedinte Devartes Film International

No comments: