NOTA OFICIALA A se trimite la Bucuresti URGENT.

Thursday, January 17, 2013 6:06 PM
         
"Secretariat CGNY"

ROMANIA 
Ministry of Foreign Affairs
Titus Corlatean
Dosarul criminal si terorism Dan Voiculescu remis catre FBI !
              Domnule Ministru
Ma numesc Robert Horvath Deva. Sunt jurnalist de investigatii si cineast . Absolvent IATC Bucuresti - Film. Sunt cetatean roman ( deasemenea cetatean SUA si
permanentrezident al Japoniei )
In scrisoarea adresata acum cateva zile consului Romaniei
la NY mentionez. "Va rog sa-mi acordati de urgenta o audienta.....Subiectul principal .....  legaturi romanesti cu terorismul international.
Cer deasemenea punerea in legatura cu un membru SIE pentru a-i remite informatii confidentiale,
Acum doi ani cand am discutat cu dumneavoastra....., cerand fara rezultat acelasi lucru. Atunci am cerut  informarea guvernului roman in legatura cu traficul de arme spre Iran.  Mentionez ca denuntul meu catre FBI a dus la extradarea lui Aurel Fratila catre SUA" 
Cititi memoriul meu http://devanewyork.blogspot.com/2010/12/document-senzational-in-premiera.html
DECEMBER 12, 2010
UN FRAGMENT DIN RAPORTUL MEU CATRE FBI : Assistant Director in Charge Janice K. Fedarcyk.......... Stimata Doamna ....... Ultimele desvaluiri vorbesc despre intrebuintarea unei companii romanesti pentru trimiterea de arme catre IRAN. According to an investigative report....... and an associate had sent the sniper scopes to a Romanian front company to mask the final destination: Iran.
In decursul zilei de ieri secretara consului mi-a confirmat refuzul
consulului de a discuta cu persoana mea. Tinand seama de gravitatea
situatiei cer oficial deschiderea unei anchete si inlocuirea acestuia....  Asistam la o conspiratie la toate nivelele....
Unul din subiectele pe care vreau sa le discut este dosarul de terorism Dan Voiculescu remis catre autoritatile de investigatie americane si Interpol. Astept raspunsul dumneavoastra de urgenta
Cu stima 
Robert Horvath Deva
Presedinte Devartes Film International New York Tokyo

Deva Gallery
devagallery.com/  
Contact