Wednesday, November 11, 2009

TRAIAN BASESCU ANCHETAT DE FBI

CLARIFICARE.
Comentariul meu postat pe blogul Rosca Stanescu "BASESCU ANCHETAT DE FBI PENTRU CONTRABANDA DE ARME SI SPRIJIINIREA TERORISMULUI INTERNATIONAL" a fost preluat de catre ziarul TRICOLORUL ca editorial. Mentoonez ca nu am nicio legatura cu acest ziar sau cu ideologia lui Vadim
Robert Horvath ziarist USA.

TRAIAN BĂSESCU, ANCHETAT DE F.B.I. PENTRU CONTRABANDĂ DE ARME ŞI SPRIJINIRE A TERORISMULUI INTERNAŢIONAL!

De ROBERT HORWATH

Luni, 31 august 2009, am avut o discuţie cu Cristian Gaginski, ministru consilier (adjunctul şefului Misiunii) la Ambasada României din Washington D.C. Am anunţat cu această ocazie Statul Român că am cerut anchetarea lui Traian Băsescu de către cele mai înalte instituţii americane, Senatul şi Camera Reprezentanţilor. Am menţionat că acele companii reprezentate în România de asociaţii lui Mircea Băsescu, fratele preşedintelui Traian Băsescu, sînt companii americane.

De asemenea, în calitatea de cetăţean american, ziarist în investigaţii, preşedinte al unei companii de film şi televiziune, reprezentant în SUA al unor instituţii mass-media japoneze şi europene am solicitat, în scris, deschiderea unei anchete de către FBI. Totodată, am trimis o scrisoare ambasadorului SUA în România în legătură cu contrabanda de arme româneşti în Statele Unite. Am menţionat acolo că 50 de membri ai Camerei Reprezentanţilor au trimis o scrisoare către preşedintele Barack Obama, considerînd invazia de arme româneşti ca un pericol major pentru securitatea SUA.
Ca urmare, doi directori FBI s-au deplasat la Bucureşti. Procurorul general Laura Codruţa Kövesi s-a întîlnit, săptămîna trecută, cu directorul Biroului de Relaţii Internaţionale al FBI, Sean Joyce, şi cu directorul Diviziei de Criminalitate Informatică din cadrul FBI, Shawn Henry. Unul din subiectele discutate a fost contrabanda de arme româneşti în SUA. De asemenea, a fost discutat faptul că Regimul Băsescu a devenit o umbrelă pentru terorismul internaţional.
Explicaţie poză: Ziarul nostru îi urează bun venit în România noului ambasador al SUA, Mark Henry Gitenstein, invitîndu-l să dialogheze cu toate forţele politice din ţara noastră. Şi să nu repete greşeala monumentală a unuia dintre predecesorii săi, J.D. Crouch, care a instalat la conducerea României un descreierat, de care americanii, acum, nu ştiu cum să mai scape...
ROBERT HORWATH
10 octombrie 2009, New York

Copyright Tricolorul

No comments: