Friday, July 23, 2010

SCRISOAREA UNEI JURNALISTE JAPONEZE ADRESATE PRESEDINTELUI ROMANIEI TRAIAN BASESCU.

Presedintelui Romaniei
Palatul Cotroceni,
Bulevardul Geniului nr. 1-3
Sector 6 - Bucuresti - Romania,
Cod postal 060116
e-mail: procetatean@presidency.ro
SCRISOAREA UNEI JURNALISTE JAPONEZE ADRESATE PRESEDINTELUI
ROMANIEI TRAIAN BASESCU.
Excelenta
Va dau o veste proasta. Agentura securitatii condusa se dumneavoastra in Japonia sa prabusit.
" O SEARA SPECIFICA ROMANEASCA LA RESTAURANTUL” DARIE” DIN TOKIO. UN MICROFON SUB MASA ! "
Totul a inceput a inceput in pe GINZA la un restaurant al securitatii Romane in capitala Japonei. Fara sa stiu acest lucru ne-am deplasat acolo acum doua seri cu un grup de prieteni. Scopul a fost petrecerea intr-o atmosfera romaneasca si punerea la punct a unui tur al Transilvaniei, urmand sa anunt familia mea din Romania de aceasta intentie.
La un moment dat vorbindu-se despre Ceausecu un prieten ( un important sculptor japonez ), facand o gluma a intrebat daca nu avem sub masa plasat un microfon. Si intradevar spre stupefactia generala gluma a devenit realitate. Sub masa era intradevar un microfon, conform unei tradiiti vechii ce pare de neschimbat chiar de o revolutie.
Am devenit atenta analizand cu atentie fetele de la alte mese. Datorita meseriei de fotograf posed o memorie vizuala excelenta. Nu dupa mult timp la un bar unde ne-am dus cu tot grupul, am recunoscut un individ care fusese la ‘” DARIE ”
Simtind ca sunt urmarita ca la New York ( Studioul este tinut sub observatie neintrerupt, …..au fost doua spargeri cosecutive etc ) am anuntat discret politia. A doua o zi o alta persoana care ma urmarea a fost retIinuta de politie. Persoana “retinuta” ,un cetatean japonez a inceput sa vorbeasca. Mi sa permis sa-i iau un interviu . El a relatat printre altele de intalnirea dumneavoastra cu spionajul romanesc cu ocazia vizitei dumneavoastra in Japonia si indicatile date. Ele reprezinta un atac frontal impotriva Imperiului Japonez si a cetatenilor ei.
Va asigur . fara parerea de rau ,ca acest document va insemna sfarsitul carierei dumneavoastre politice.Concluzia cazului se regaseste in titlul acestui comentariu. Va rog confirmati primirea scriisorii si numarul de inregistrare.
KIYOKO HORVATH OSAKA ZIARIST JAPAN Date de contact personal.

No comments: