Wednesday, February 2, 2011

SURSELE MELE DE INFORMARE SI DEZINFORMARE !

Postat pe http://danvoiculescu.net/blog/
@ciprian
SURSELE MELE DE INFORMARE SI DEZINFORMARE !
Nu stiu daca domnul Voiculescu ar trebui sa ma angajeze ca consilier personal dar ca corespondent in SUA al antenei 3 precis. Am ca pregatire doua facultati de specialitate……una romaneasca ….IATC Cinematografie Bucuresti. Reprezint cu sotia mea televiziunea Japoneza la New York , sunt ziarist de investigatii specializat in bagarea in puscarie a lui Traian Basescu.
Dosarul CRIMINAL SI DE TERORIM BASESCU remis catre FBI are 62 de pagini si va pune baza unui carti pe care o voi publica in curand. Este o opera colectiva a prietenilor si a surselor din servicile occidentale si romanesti. Daca 99% din informatii ar fi inventate sau avand ca sursa imaginatia mea de cineast restul ar asigura presedintelui mereu reales un sfarsit tragic sau macat un proces televizat in jurul lumii. Am intradevar un studio de film cu sedii in Tokyo si New York orase pe care le consider cel putin atat de importante ca Deva unde m-am nascut.
Am avut o colaborare fructuasa cu Antena 3 unde am trimis ( legatura mea directa agentul SIE Andrei Badin ) caruia i-am transmis fotografiile atacului organizat de mine a fortelor americane impotriva cladirii de 16 etaje a securitatii romanesti din New York. Fiind singurul creiator al celebrului scandal ICR New York puteam sa ajung o celebritate locala romaneasca daca colaborarea mea cu mogulul nu ar fi intrerupta de serviciile secrete puternic infiltrate in trustul mediatic.
Am ajuns in SUA printr-un schimb de studenti si am primit o bursa guvenamentala Ceausescu pentru trimiterea unui material filmat in care Presedintele vorbea despre bomba atomica romaneasca. Ancheta mea de la securitate mi-a intarit legaturile cu securitatea romaneasca care ramane o sursa curenta de informatii. Am pastrat amintiri placute.
Acum ceva ani am lucrat la un film despre actul de la 23 August creiat de regele Mihai si agentura americana . Pentru creiarea scenariului am luat legatura cu Asociatia pensionarilor de CIA. Filmul a fost oprit de securitate care a considerat ca adevarul istoric nu foloseste regimului Iliescu. Am devenit in consecinta prieten la catarama cu toata conducrea din vechime a CIA care pe langa informatii a-mi apara fundul la nevoie. Este o sursa care se apropie de puterea de penetrare jurnalistica a unui Nistorescu care lucreaza cu Assange, Fiind cetatea si al Imperiului Nipon sunt intrebuintat de serviciile japoneze in lupta continua cu Ambasada Romaniei in care toti consulii sunt ofiteri acoperiti cu grade de generali.
Impotriva vointei mele am fost pus de serviciul americano- japonez sa fac o greva a foamei cu ocazia vizitei presedintelui Basescu in tara soarelui rasare.
Astept cu nerabdare sa fac o vizita in Romania sa “seduc secretarele de la guvern” si de la alte institutii ale statului. O voi face imediat dupa impuscarea Presedintelui Roman.
Puteati sa aflati informatii suplimentare despre mine in cartea DACA TRECI PRIN CAMERA MORTII serializata de scriitorul Victor Nicolae in ziarul New York Magazin. Fiind considerat un pericol public pentru mafie Basescu a oprit publicarea prin eforturile unui intreg departament SIE care activeaza impotriva mea. Ofiterii acestui departament fericiti ca le dau de lucru, sunt o alta sursa permanenta de informare.

Toate cele bune altfel ! ……vorba dumneavoastra. Apreciez atentia dumneavoastra si a multor altora care se ocupa de cazul meu.



CITITI DOSARUL CRIMINAL SI DE TERORISM BASESCU REMIS CATRE FBI PE ROBERT HORVATH DEVA BLOG

No comments: