Wednesday, May 2, 2012

DECE SAMURAII IMPARATULUI VOR CAPUL UNUI SPION ROMAN LASAT FARA SERVICI ? Prabusirea agenturii Razvan Ungureanu din Japonia ! CORESPONDENTA TERMINALA DELA TOKYO!


   ATACUL SECURITATII ROMANE IMPOTRIVA JAPONIEI !

Trimet aceste randuri din restaurantul informativ preferat lui Traian Ungureanu nimit DARIE depe artera principala a orasului Tokyo Ginza.
Nu este departe de studioul meu de filme . Kiyoko sotia mea apreciaza sarmalutele, ciorba de vacuta ....nu si microfonul pus sub masa.

Sunt insotit de un artist in civil care relateaza :
Acum nu demult ambasada a comandat o masina romaneasca.
Faptul de a aduce un automobil peste oceane in tara soarelui rasare si a automobilelor, a atras atentia serviciului japonez. Pretinzand ca sunt beti si conducand sub influenta alcolului cativa agenti au busit masina la cateva ore de la sosire. Imediat a intervenit politia care a ridicat masina. Surpriza mare nu a fost instalatie ultramoderna de ascultare, monotorizare audio si
video ci diferite echipamente ultra moderne chiar de " atac energetic. "
Incidentul nu este secret si a patruns in toate ziarele japoneze.

Serviciile japoneze nu-si ascund nervozitatea. Conducerea Serviciului Roman de informatii este formata din fosti diplomati la Tokio. Actualii generali SIE, Valcea, Isac, Isar si Ruset conduc cele mai importante directii din Serviciul de Informatii Externe. Toti au ceva in comun. Sunt produse ale vechiului DIE/CIE Toti generalii de mai sus au fost diplomati in Japonia. Generalul de patru stele Isac Adrian a fost cu Basescu la Anvers. Alti generali-diplomati erau trimisi la post pe filiera Ministerului Economiei si Comertului....

                  PLANUL MARSHAL JAPONEZ PENTRU ROMANIA

Razboiul samuraiului cu egentii securitatii romane tine depe vremea luiIliescu.

In prejma lui 89......... eram singurul cetatean Japonez din tara lui Ceausescu, Comanici si bineinetes Dracula.

Japonezii vroiau sa-si extinda influenta special
economica in rasaritul Europei. Tinand. seama ca Germania se indrepta spre Polonia , Ceoslovacia si Ungaria am reusit sa indrept privirea Japonezilor spre Romania. Sa creiat un fel de plan Marshal.

Prietenul Dragos Munteanu ambasador mi-a aranjat o vizita la Bucuresti prin Bujor Sion asistentul presedintelui.

La intalnirea cu Presedintele Iliescu au participat Ciurel primarul capitalei, Neagu Udroiu se Agerpres, si jumate din guvern. Totul a mers bine pana cand am propus pe langa cumparare studioului Buftea de catre Sony. desciderea de studiouri particulare de televiziune........Acestea ar fi spart monopolul FSN .
Am prezentat in linii mari proiectul care putea duce prosperitate Romaniei. Au participat un numar de ministrii carora nu le retin numele.
Ni s-a pus o masina la dispozitie. 

INCEPERA RAZBOIULUI INTRE SIE SI SERVICIUL SECRET JAPONEZ !
.........
        Ulterior, am observat din masina in fata casei mele o mare agitatie. Mai de aproape am vazut un grup de persoane in camasa alba, la cravata, avand manecile suflecate. Absolut surprinzator toti aveau topoare in mana. 
Am reusit sa contactam o vecina care plangand isterizata a anuntat ca “tovarasii au spart cu toporul tot ce era de lemn in casa”.
 Dupa o vizita scurta la Ambasada Japoneza am plecat spre ambasada USA. Am cerut sa vorbesc imediat cu “ofiterul politic”.

ZIARISTUL  ROBERT HORVATH CERE PROTECTIA CIA -BUCURESTI !

Reprezentantul C.I.A. la Bucuresti ne-a anuntatat ca ambasada este “bug “, adica plina de microfoane. Pe o zi ploioasa ne-am deplasat prin noroi intr-un colt de gradina unde se parea ca nu suntem ascultati.

Am luat jeep-ul ambasadei si ne-am deplasat la Sectia 1 de Politie.
Spionul nostru avand mustata si o figura specifica de activist de partid, vorbind romaneste cu accent ardelenesc s-a adresat hotarat ofiterilor care motaiau pe la birouri.
Tovarasi ce sa intamplat pe Alexandrina 27, am auzit ca a avut loc o spargere? Raspunsul a venit promt “Ni s-a spus sa inchdem ochii”.
Comentarile sunt de prisos.

In curand serviciul Japonez ne-a asigurat protectia pana la sosirea noastra pe aeroportul Narita din capitala Soarelui Rasare si............. Soare Apune pentru TraianUngureanu si agentura sa.


 Va urma

No comments: