Tuesday, March 13, 2012

DOSARUL CRIMINAL SI TERORISM TRAIAN BASESCU REMIS CATRE FBI !


SINGUR IMPOTRIVA TUTUROR ?

 Sunt jurnalist de investigatie. Specialitatea mea terorism si transport ilegal de
 arme. Reprezint impreuna cu sotia mea Kiyoko media japoneza la New York. Amestec vorbele cu faptele. Printre multe altele am creiat uriasul scandal ICR New York .
 http://devanewyork.blogspot.com/2010/01/expozitia-patapievici-deschisa-dupa-doi.html 
 Dupa chemarea politiei amaricane si actiuni concertate cu FBI ....Basescu a intrat  in deruta. Prin servicii  a reusit izolarea mea completa. Chiar si  ziarele din diaspora  au refuzat colaborarea cu mine. Singura mea modalitate de a spune adevarul a ramas blogul. Daca nu spamam intregul blog romanesc zi si noapte acest scandal si altele nu ar fi exista niciodata. 
Am remis catre FBI, DOSARUL CRIMINAL SI TERORISM TRAIAN BASESCU. Acest fapt a creiat o panica totala. Dosarul are 67 de pagini. Admitand de dragul discutiei
 ca 99 % sunt rezultatul imaginatiei, unul la suta ar duce presedintelui inchisoare pe viata. Absolut toate informatiile mele sunt verificate si provin din surse credibile.
http://bloguri.piatza.net/aparitia-unei-carti-senzationale-dosarul-criminal-si-terorism-traian-basescu-titlu-provizoriu/
Adevarul supara, sperie si deruteaza. Sunt alungat depe un pe altul. Am fost bamat de Roxana Iordache, Mina, Plano, Voiculescu, Alina Gheorghiu etc etc.
Am fost contactat  personal de Vadim Tudor devenind corespondent extern. Cand corespondentele mele au devenit extrem de periculoase, tribunul  a renuntat la serviciile mele. Ma mut de la un blog la altul spunand adevarul. Fac acelasi lucru pe blogul personal. Nu raspund la anonimi....oameni lipsiti de onoare si identitate.
Asigur din surse precise ca postarile mele sunt citite de Basescu...analizate de serviciile de informatii, ambasada SUA si sectia  (romanian desk) a Departamentului de stat, etc 
Un ziarist de informatii poate darama singur un sistem. Watergate este unul din multele exemple in aceasta privinta. Este nevoie de un scandal cu canotatii internationale. 
Recunosc ca sunt mereu tentat sa renunt. Lasitatea este prea generalizata.
 Dar aparitia unor oameni ca ofiterul Alexandru Gheorghe a-mi da curajul sa continui. Am contribuit prin trimiterea unor materiale filmate in care se vorbea de bomba atomica romaneasca la caderea lui Ceausescu. 
            Sper sa pot sa spun acelasi
                                           lucru despre Basescu.



Am terminat cu ajutorul presedintelui anca in functiune cartea intitulata DOSARUL CRIMINAL SI TERORISM TRAIAN BASESCU. ( titlu provizoriu )
Nu este o carte de fictiune ci se bazeaza pe faptele reale indreptate impotriva Romaniei si a aliatilor ei. Continutul cartii este descris la postarea 16.
Pe langa sezizarea catre serviciul de investigatii americane ea contine rapoarte catre Interpol si Departamentul de stat.
Este o propunere serioasa cu un scop nobil. …..Asigurarea unei batraneti linistite unui politician roman….masa , casa , costum in dungi si tratament gratuit. Cartea ar putea prin bunavointa dumneavoastra sa fie editat in limba romana prin distinsa dumneavoastra fundatie. Va garantez ca cartea va avea un urias succes de public Ea va fi citita pe narasuflate de mii de membrii ai numeroaselor servicii de informatii si dezinformatii romanesti. Va multumesc anticipat pentru eventuala atentie
Am trimis 3 copii al manuscrisului in avans Ambasadei SUA de la Bucuresti.
Pe langa ambasador ea a fost deja citita si deosebit de apreciata de
Darren White
Attaché, U.S. Secret Service
Troy Larson
Regional Security Officer
Henry LaHaie
U.S. Resident Legal Advisor, SECI Center and SEEPAG
Harry J. Giknavorian
Supervisory Special Agent


GUVERNUL ROMANIEI
Secretariatul General al Guvernului
Directia Relatii Publice
Domnule Director.
Va multumesc pentru trimiterea ( memoriul meu remis serviciului american FBI) catre Inspectoratul General al politiei Romane. Mentionez trimiterea partii a doua a acestei sezirari
in cursul saptamanii viitoare. Va urma partea treia cu desvaluiri ….confidentiale . Tot acest
material va apare intr-o carte intitulata DOSARUL FBI BASESCU pe care intentionez sa o public
la inceputul anului viitor. Cartea va cubrinde pe langa memoriul respectiv. interviuri, documente inedite , fotografii etc. Voi incepe sa public serializat fragmente din aceasta carte in media occidentala. Pregatesc un film pe aceasta tema. El va putea vizionat nu numai la televiziunile japoneze pe care le reprezint alaturi de sotia mea Kiyoko Horvath ci si la principalele televiziuni americane si europene. Voi publica in curand fragmente din aceasta carte de deosebit interes, pe ROBERT HORVATH BLOG. Voi posta pe acest blog pe langa memoriul mai sus mentionat si eventuala corespondenta cu dumneavoastra.
Mentionez ca am avut o intalnire cu Consulul Romaniei la New York la initiativa acestuia, in cursul zilei de ieri. Am discutat probleme aferente memoriului meu si consecintele grave care le va avea pentrul regimul politic, actual din Romania.
Cu stima
Robert Horvath Presedinte DEVARTES FILM INTERNATIONAL NEW YORK TOKYO


Secretariatul General al Guvernului
Directia Relatii Publice
NR.15D 15.
Domnului HORVATH ROBERT
Referitor la memoriul dumneavoastra, va facem cunoscut faptul ca a fost transmis, spre analiza si informare,
INSPECTORATULUI GENERAL AL POLITIEI ROMANE.
Cu stima DIRECTOR.








No comments: