Monday, May 14, 2012

INCENDIAR ! UN ZIARIST AMERICAN CERE DEMISIA AMBASADORULUI SUA DIN ROMANIA. ! FACE RASPUNZATOARE ADMINISTRATIA OBAMA DE MOARTEA SOLDATILOR ROMANI IN AFGANISTAN !

Ambasada SUA- Bucuresti 
Ambasador


RUSINE DOMNULE AMBASADOR SUA !
Faptul ca soldatii romani sunt trimisi cu bocancii rupti in Afganistan fara tehnologia sau pregatirea necesara .....este si raspunderea aliatilor americani. De altfel a obliga pe romani sa cumpere avioane de la fier vechi in plina criza economica este o rusine. 
Am trimis o scrisoare presedintelui Obama pe aceasta tema.
Va fac raspunzator moral pentru moartea tinerilor romani si va cer....demisia !

Românii i-au aşteptat mulţi ani pe americani. Acum îşi doresc să plece. Comportarea reprezentanţilor diplomatici ai S.U.A. la Bucureşti, şi în special a dvs. , a contribuit la această stare de spirit. Atitudinea împotriva intereselor românilor de rînd contribuie la exacerbarea antiamericanismului şi a antisemitismului. Preşedintele Traian Băsescu a declarat război poporului român şi dvs. îl sprijiniţi aproape necondiţionat. Ruşine, domnule ambasador! Este cazul şi momentul să vă daţi demisia!
Sînt cetăţean al Statelor Unite, ţara care rămîne o ultimă speranţă pe acest pămînt. Comportamentul dvs. le răpeşte acestă speranţă cetăţenilor României. Am votat pentru Barak Obama, un om care promite demnitate şi o viaţă mai bună nu numai americanilor, ci şi românilor. Ce demnitate au aceştia din urmă, care au ajuns cerşetori în propria lor ţară? Plecaţi, domnule ambasador! Faceţi de ruşine America! Este momentul să vă daţi demisia!
Sînt cineast şi ziarist. Am văzut la Televiziune un cunoscut actor de la Teatrul Naţional din Bucureşti, care este muritor de foame. Statele Unite ajută şi vor ajuta asemenea oameni. Dvs., în loc să-i aplaudaţi pe artişti, îi aplaudaţi pe cei care îi fac să moară de foame.
Ruşine! Este cazul să plecaţi şi să lăsaţi locul unui trimis diplomatic al Washingtonului care să reprezinte o naţiune plină de umanitate, un model pentru întreg mapamondul, o naţiune şi un experiment unice în Istorie. Este cazul să vă daţi demisia, domnule ambasador!
Am ajuns în America printr-o scrisoare a preşedintelui Jimmy Carter către Nicolae Ceauşescu. Acea scrisoare mi-a salvat viaţa. Am fost acuzat de trimiterea unui material filmat despre dictator în S.U.A. Am trăit „visul american " şi sînt mîndru că sînt cetăţean al Statelor Unite. Dar nu uit de unde am plecat, cum faceţi dvs.

Am trimis aceste rînduri preşedintelui Obama şi membrilor nou aleşi ai Congresului S.U.A. Plecaţi, domnule ambasador, pînă nu veţi fi trimis acasă de alţii! Românii i-au aşteptat pe americani şi sper ca, după plecarea dvs., visul lor să se împlinească, de data aceasta cu adevărat. Domnule ambasador, vă rog să vă daţi demisia!
ROBERT HORVATH DEVA, cineast, preşedintele DEVARTES FILM INTERNATIONAL.
(New York - Tokyo)

No comments: