Friday, March 22, 2013

HUNGARIAN MANIFESTO !


Opiniile mele despre relatia dintre unguri si romani le-am facut cunoscute,
Poate niciodata nu au fost mai actuale. Asistam la un dans nebun pe un butoi de
pulbere…..
HUNGARIAN MANIFESTO-
APEL ADRESAT CONCETATENILOR MAGHIARI, PENTRU A SE UNII CU ROMANII
PENTRU A SALVA TARA DELA DEZASTRU, INAINTE DE A FI PREA TARZIU, PENTRU NOI TOTI!
Am crezut intodeauna ca romanii si ungurii pot trai impreuna in pace. Inainte de revolutie
dupa absolvirea facultatii, am lucrat la televiziune si la principalele studiouri de film din Romania.
Intre operatorul de film Horvath si ceilalti cineasti nu am simtit nici o diferenta. Ne certam intre noi, dar uniti prin ura impotriva lui Ceausescu,….. am fost impreuna si frati.
Acum cateva ore un fost coleg ma sunat la telefon si mi-a spus un mare
adevar. ” fiecare om ,fiecare natiunile are bune si rele dar nimeni nu a indraznit sa spuna vreodata despre unguri ca sunt lasi sau lipsiti demnitate …..dar m-am inselat…… Voi prin alesii dumneavoastra mentineti la putere pe Basescu !
Parlamentarii vostrii cu 6% din voturi sunteti principalii vinovati pentru razboiul care sa declarat nu numai impotriva romanilor ci impotriva tuturot cetatenilor acestei tari.
Da domnilor maghiari peste capul vostru mafia maghiara si mafia romana si-a dat
mana . Asa numita autonomie nu va izoleaza sau rezolva problemele. Bugetarului ungur ca si bugetarul roman i se reduce la fel salariul . Pensionarii din Tinutul Secuiesc au ajuns cersetori la fel ca romanii . Nu cred ca este vreo deosebire intre copilul maghiar sau copilul roman, care plange……. de foame. Cu ce va ajuta daca istoria se invata in limba maghiara, cat timp ce prezentul si genocidul indreptat impotriva tuturor se invata in limbajul hotilor , manelistilor si vanzatorilor de neam.?
Desi unii nu vor sa recunoasca voi sunteti cei care, cu un curaj nebun ati aprins la Timisoara, flacara revolutiei din 1989. Din pacate flacara sa stins si prin alesii vostrii faceti azi jocul comunistilor si securistilor impotriva carora v-ati ridicat impreuna cu romanii.
Am citit nu demult un articol scris de George Serban in care se spune ” Dragi compatrioti, dragi romani, fiti unguri! ”
…..aratati acelasi curaj si demnitate macar pentru o zi. Pentruca mi-a crapat obrazul de rusine nu ramane decat sa intorc foaia si sa va spun Dragi compatrioti, dragi ungurii, fiti romani! Sau cu alte cuvinte unitiva ,asigurand nu nimai painea de toate zilelele , ci si viitorul copiilor vostrii !
Citesc sau urmaresc pe micul ecran sute de mii de solutii , frectii la un picior de lemn de a iesi din criza si prapastie. Solutia este simpla si unica : Pe langa romani un milion de unguri pe strada!
Acum cateva minute am citit si recitit de zeci de ori un articol extraordinar care se termina spunand RIDICĂ-TE GHEORGHE, RIDICĂ-TE, IOANE!
Nu ramane decat sa extrapolez spunand:
RIDICA-TE GHEORGHE , IOSCA, ION SI PISTA !!! RIDICAT-VA ODATA PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU ,,,,,,,,,Robert Horvath DEVA Cineast USA


                          REPLICA 


tigri2 spunea...
Pacat ca nu te asculta cine trebuie,pentru ei este mult mai puternic si mai drag banul decat dragostea de tara si popor,iar prostia,care se plateste,vine din partea poporului pentru ca este slab,credul si-i tolereaza la nesfarsit pe acesti banditi.Iar tu Horvath draga te zbati degeaba ca nu ai fi inteles niciodata de un Mitica de Dambovita,car este las,mincinos,carcotas si mistocar si care se bucura de raul aproapelui.




No comments: