Tuesday, March 5, 2013

SOTIA MEA KIYOKO NU VREA SA FIE EXPULZATA DIN JAPONIA !


@ Eu am o pisica neagra. O bestie. Sotia mea
de care refuz sa divortez din cruzime ...este plina de vinatai si este terorizata ca si cei din sediul ambasadei
Romaniei din Tokyo amenintati de bombe.
Japonezilor li se pare exagerat ca o tanara sa fie ucisa
pentru o poseta in care se aflau cativa Yeni...echivalentul cu un pumn de dolari. 
Sotia mea Kiyoko care are familie si casa in Bucuresti
ezita..... sa ceara cetatenia romana fiindu-i frica sa nu fie expulzata din Japonia cum s-a cerut astazi in parlamentul Nipon.
ps
Bestia neagra nu ma ataca niciodata . Stie ca merit respect.


..... invit sa urmariti televiziunea
japoneza. Un blondel...ucide pentru 15 $
http://newsonjapan.com/html/newsdesk/article/101291.php




No comments: