Wednesday, March 20, 2013

JURNALISTUL ROBERT HORVATH LA ORA ADEVARULUI . ! LEGATURILE ACESTUIA CU SERVICILE SECRETE....FRANCEZ, AMERICAN, JAPONEZ.....SENZATIONAL SI TERMINAL PENTRU DAN VOICULESCU !


ROBERT HORVATH LA ROMANIA TV

 DESCHIDETI
                         http://www.rtv.net/live
 SUS
 INREGISTRARI

România Exclusiv
Cu: Simona Gheorghe
Vezi 10 MARTIE ORA 9




Domnule Robert Horvath
In emisiune de duminica eu am alta tema, dar cu prima ocazie cand mai fac emisiune pe cazul voiculescu, veti putea intra in direct. Tinem legatura.
Cu multumiri, SImona 
-----Mesaj original-----
De la: Robert Horvath to
 simona.gheorghe@rtv.net
Subiect: DREPT LA REPLICA

 Stimata doamna Simona Gheorghe
 Fierul trebuie batut cat e cald.
 Iata un argument in aceasta directie.
  In prima mea discutie telefonica cu colaboratorul dv Ciprian Varlan am remarcat faptul ca informatiile mele provin de la serviciile secrete occidentale in special
 serviciul francez ,american si japonez. Voi desvolta subiectul pe 
http://devanewyork.blogspot.com/

Legatura mea cu serviciul romanesc ...a fost ancheta ei de mai mult de un an. Securitatea cunostea faptul ca am trimis o caseta in occident....dar nu cunosteau ce continea. O scrisoare a presedintelui american Carter mi-a salvat viata in ultimul moment. 
Spun acest lucru pentru a explica informatiile primite dela
 ofiteri romani. Ultima scrisoare este deosebita.
 Deruta pare totala. Amenintarea rizibila dela Victor Ciutacu
 o dovedeste pe deplin. 
Va rog cititi cu atentie urmatorul mesaj    
 Cu deosebit respect.

 Robert Horvath NY



VOICULESCU VA FI LICHIDAT !
 Domnule Horvath
 Controlati numarul masinii din fata casei dv OHIO nr...
 Sunt ...........
 Ceausescu a fost inpuscat sa nu vorbeasca. Acest lucru se va intampla si cu Voiculescu. Probabil va fi arestat in curand ....si lichidat..........
     ......................
 Am avut discutii lungi informale cu un mare de colegi.
 Paradoxal vulnanerabilitatea sa provine din legaturile sale cu Arafat. Serviciile grecesti l-au filat .....de aceea a mutat Crescentul in Cipru. 
........... Chiar si cecul inmanat lui Carlos are semnatura
 Crescent.
 Se pare ca sunteti amic cu Scot ( Scott Ritter seful Inspectorilor ONU in timpul lui Saddam nota R.H.)
 .....Faptul ca probati ca rachetele lui Sadamm au fost
 ascunse la ambasada Irakului dela Bucuresti a produs consternatie.
 In randurile " arabilor nostri " este mare nervozitate.
 Aveti dreptate. Serviciile siriene si libiene au fost creiate de Ceausescu si si acum sunt o continuare a serviciului nostru . Va rog a trimite un document ce leaga
 Voiculescu de Viena. Ce au filmat olandejii ? Aveti vreun document filmat de rusi?
 CIA a vrut sa salveze viata lui Marin Ceausescu cum si dece ?
 Schimbul de informatii ......
 Mult succes
 .....

No comments: