Monday, May 10, 2010

INFILTRAREA SECURITATII LA NY. MAGAZIN A ESUAT !

ROMANII AU DREPTUL SA AFLE ADEVARUL !

( BASESCU CONDAMNAT LA 20 ANI INCHISOARE DE UN TRIBUNAL FRANCEZ )


DREPT LA REPLICA

Doamna Alina Gheorghiu

Deputat

CONSPIRATIA TACERII

In calitate de ziarist de investigatie incercand sa sparg cenzura trimit desvaluiri pe blogul romanesc.

Astazi am primit doua lovituri grele. Banda Basescu a oprit serializarea cartii bazata pe interviuri cu mine din New York Magazin. Scriitorasul V. Nicolae si-a scos epoletii la vedere, oprind publicarea materialului.

A doua lovitura a fost hotararea dumneavoastra de a cenzura mesajele mele.

Aparitia acestor mesaje pe blogul dumneavoastra poate avea un efect psihologic si informativ Mesajele mele pe

blogurile Dan Voiculescu. Ion Iliescu, Corina Cretu sunt citite de clasa politica, servicii secrete si din

surse sigure chiar de presedinte. Nu este momentul unei false modestii. Actiunile mele daca ar fi sprijinite de dumneavoastra pot zdruncina sistemul. Eu am creiat scandalul ICR New York prin chemarea politiei. Aceasta expozitie salbatica antisemita ( pe un perete intreg sa pictat o menora si pe ea sa scrijelit cu sange Fuck ) nu a fost o expozitie romaneasca ci una araba a "artistului " irakian Amwar Ambaki. FBI a deschis o ancheta.

Cea mai puternica asociatie evreiasca din lume a Anti -Defamation League a trimis un mesaj de protest guvernului prin ambasada SUA. Directorul sectiei externe Ionathan Vick ma sunat la telefon pentru a-mi da stirea . La sunat si pe Culian de la New York Magazin care poate confirma lucrurile. Cenzura a fost totala .

Toate ziarele sau statiile de TV au refuzat stirea. Va garantez din surse sigure ca sa incercat inlaturarea lui Basescu. Filmul meu " Desecrarea Menorelor" va fi vizionat la aceasta asociatie in curand. Au fost invitati supravietuitorii lagarelor naziste . Fimul a fost cumparat de NHK - Tokio si Fox TV si va fi prezentat cu ocazia cu ocaziei sarbatorilor de iarna. Va rog insistent deschdeti pe blogul meu pentru a vedea politia americana invadand Romanian Gallery.

http://devanewyork.blogspot.com/2010_01_01_archive.html

Articol : Expozitia Patapievici deschisa dupa doi ani de zile Ianuarie 2010

Poate desvaluirile mele par fanteziste dar sunt luate extrem de serios de serviciile Basescu.

Va rog deschideti http://devanewyork.blogspot.com/search?updated-max=2010-04-18T06%3A26%3A00-07%3A00&max-results=7

Articolul : Atac banditesc impotriva Antenei 3 in atentia FBI. (Un Watergate romanesc )

Sunt impreuna cu sotia mea Kiyoko reprezentantul celei mai importante statii de TV in SUA. Trimet reportaje regulat la Nippon Press

Filmez toate evenimentele cu canotatie japoneze la ONU. Studioul meu de film si TV se afla cateva minute distanta de cladirea de 25 de etaje a cuibului (diplomatic ) securitatii .

Clubul presei straine al carui membru sunt de 20 ani este centrul de legatura cu media intrnationala.

Toate aceste inclusiv tripla cetatenie ( USA, JAPAN.ROMANIA ) a-mi creiaza o pozitie strategica speciala.

Acest varf de lance ar trebui folost de cei din tara, inclusiv de dumneavoastra in calitate de parlamentar. Din punctul meu de ziarist cred ca un scandal urias poate duce la caderea lui Basescu.

In cursul acestei dimineti am primit o veste extrem de inportanta de la Consulul Francez din New York, care ma anuntat ca eforturile mele ( zeci de memorii adresate autoritatilor franceze ) au dat rezultat . Redeschiderea dosarului Basescu- Rouen ( incendierea portului ) va aduce aproape sigur la 20 de ani de puscarie. Sansele lui Basescu sa scape sunt nule tinand seama ca a recunoscut public la TV , falsificarea probelor.

In concluzie cred ca informatii de acest fel si multe altele sunt foarte importante sa ajunga la cititorilor blogului si prin bunavointa dumneavoastra colegilor din parlament si conducerii principalului partid de opozitie. Tinand seama ca avem o cauza comuna va rog a reveni la intentia dumneavoastra de a cenzura

mesjele mele. Cu stima

Robert Horvath Deva ziarist SUA

http://devanewyork.blogspot.com/

http://www.devagallery.com/

Va rog a publica aceasta scrisoare pe blogul dumneavoatra. Vom putea judeca parerea participantilor la

acest blog de exceptie.

No comments: