Thursday, September 2, 2010

NOUA INCHIZITIE MAI PUTERNICA DECAT CEA CATOLICA !

CINEASTUL ROBERT HORVATH SI CONDUCEREA RETELEI LITERARE AMENINTATE CU PUSCARIA !

O veste buna. I-am adus la disperare si amenita cu puscaria nu numai oe mine dar si pe domnul Visan .
Se pare ca sau hotarat sa lase deoparte manierele elegante si pretentile elegante si ca niste huligani notorii
incep sa dea cu bata. Am declarat intodeauna ca despre crimele infaptuite in Transnistria trebue sa se vorbeasca clar si fara echivoc. Am argumentat in favoarea unei cifre de o gravitate exrtraordinare aparute in Enciclopedia Iudaica 40.000 care plaseaza Romania pe locul 9 ca vinovatie.
Este greu sa accept un zero 0 in plus cu 400.000. care plaseaza Romania pe locul unu 1 depasind in crime ( la paritate a populatiei Germania lui Hitler. A compara trupele SS de curatire ,cu taranul roman baza armatei romane depaseste ridicolul. Ma intreb cum a reusit armata Romana in primele 6 luni de razboi de razboi sa ucida mai mult decat armata germana ( de 8 ori ) indoctrinata si inarmata pana in dinti, sprijinita in crima de fascistii ucrainieni, estonieni si letonieni. Ma ridic cu hotarara impotriva negationismului si a aberatilor de tip Goma si Coja dar si impotriva exagerarile comisiei Wiesel.
Vina mea care o recunosc si pentru care in opinile celor care ar trebui sa fac puscarie este urmatoare.
DECLAR CA ROMANIA A SALVAT 4OO.OOO DE EVREI. OPINIE SIMILARA CU CEA A PRESEDINTELUI PERES CARE A DECLARAT NU DE MULT “Nu vom uita niciodată că, în cele mai negre perioade ale istoriei, vremuri ale nazismului, România a ajutat la salvarea a 400.000 de evrei, care au venit în Israel şi au ajutat la construirea acestui stat, dar i-au păstrat şi identitatea şi cultura şi dragostea pentru România. Aceasta declaratie cu intradevar extraordinar a fost facuta acum cateva zile cu ocazia vizitei in Romania.
Hotararea de a nu ai predea pe evrei este exprimata in declaratia Maresalului Antonescu ( aparuta si in raportul Wiesel ) din toamna MI-AM DAT CUVANTUL DE ONOARE DE A APAREA LIBERTATEA SI VIATA EVREILOR MEI SI MA VOI TINE DE CUNANT. Raportul Wiesel reliefeaza clar ca schimbarea politica din toamna anului 1942 a salvat viata intregii populatii evreiesti din Regatul Romaniei. Aceste opinii au fost exprimate cu claritate in interventia mea de la ICR New York.
DESCHIDETI

http://video.google.com/videoplay?docid=-3001110215792007342#

Acest video a fost editat tendentios si acompaniat de o minciuna de tip stalinist.

NU AM NEGAT NICIODATA HOLOCAUSTUL SAU SUFERINTELE EVREILOR.
In toate articolele mele am aratat admiratia pentru poprul evreu. Iata ce am scris despre ei in Reteaua Literara
ROBERT HORVATH 17.08.2010 la 3:05 am DESTINUL EVREILOR
Evreii sunt un popor special. In timpul Evului Mediu cand doar calugarii stiau carte toti evreii erau”scoliti” si citeau biblia. (Spatiul si timpul nu-mi permite sa continui ideia ) Evreii au geniu. Ei au adus lumii aproape totul, atat ca bine cat si de rau. Ei au creiat atat Comunismul cat si Capitalimul. Lumea moderna sta pe piloni evreiesti. Hristos-viata spirituala, Marx-materiala,Freud -interiorara , Einstein- cosmosul. Explicatia urei impotriva evreilor este invidia. Antisemitismul reprezinta eterna ura a omului sarac pentru cel bogat si nu va disparea niciodata. Eveii vor continua sa-si duca in istorie geniul si nefericirea. Un destin fara de scapare,
ROBERT HORVATH SI EDITORII RETELEI AMENINTATI CU INCHISOARE:
Pentru aceste opinii PETER CLEJ cere in numele tuturor celor care storc bani din suferinta evreiasca :
La 1:18pm în Septembrie 2, 2010, Petru Clej a spus...
.
Parchetul ar trebui să se autosesiseze împotriva acestui negaționist al Holocaustului și adulator al criminalului genocidar Ion Antonescu, condamnat pentru crime împotriva omenirii. Alături de Robert Horvath, de încălcarea Legii 107/2006 se face vinovați și editorii acestui sit care permit postarea unor astfel de minciuni și elucubrații care încalcă legea.
Rușine Reațeaua Literară pentru publicarea acestor minciuni și afirmații care încalcă legea în vigoare în România.

Nu pot sa vorbesc in numele domnului Visan sau a altora dar amintesc ca nu mi-a fost frica de ea nici sub comunisti si nici acuma. Reamintesc ca am fost acuzat se inalta tradare pentru transmiterea spre occident a unor materiale filmate despre Ceausescu ( vorbind de bomba atomica romaneasca ) si ca am fost salvat in ultimul moment de o scrisoare a presedintelui american Carter. Sunt mandru ca am contribuit prin actiunile mele la caderea lui Ceausescu. Pastrand proportiile sunt convins ca recuperarea istoriei si a demnitatii romanilor este un lucru pozitiv.

Robert Horvath Cineast New York Tokyo
http://devanewyork.blogspot.com/

http://www.devagallery.com/

No comments: