Sunday, September 19, 2010

SERVICIUL SECRET : ARESTARILE VOR CONTINUA !

UN MESAJ CATRE MOGUL DELA SERVICIILE SECRETE !
Reproduc convorbirea telefonica
SERVUCIUL EXTERN :
Buna dimineata. Eu sunt persoana care cu doua saptamani inainte de arestarea lui Vantu am luat legatura cu dumneavoastra. Ca sa simplificam lucrurile in fata casei dumneavoastra este parcata o masina galbena cu numar de Ohio.
RH Am verificat . Cu ce va pot fi de folos.
SIE : Vreau sa transmiteti Mogulului un mesaj.
RH : Nu am nicio legatura la nivel personal ci doar postez pe blogul dansului.
SIE : Din informatiile noastre sunteti in legatura.
RH : Credeti ce vreti. Care este mesajul.
SIE : Basescu este terminat. Serviciile nu pot juca pe un cal pierzator.
El va incerca sa actioneze cat mai are influenta. Arestarile vor veni in cavalcada.
RH : Face sens.....
SIE : Ascultati cu atentie . Bout marele vanzator de arme a fost extradat si soseste
in doua luni in SUA. El va lua pe putin doazeci de ani. Din informatile noastre procesul nu va putea avea loc fara Basescu. Intai ca martor apoi ca inculpat.
In fond el a transportat armele lui Basescu. Semnatura acestuia apare pe zeci de documente. In concluzie Presedintele are jumatate de an la dispozitie.
R.H Cunosc problema de la sursa.
SIE. Problema este cunoscuta si arhicunoscta de noi. Deocamdata atat. Va rugam
transmiteti mesajul. Va multumesc. Tinem legatura.
R.H Am ceva plangeri ....sunt urmarit ...ascultat .
SIE : Asta este situatia. Va multumesc din nou. Sa auzim de bine.
Nu ramane decat sa postez relatarea ultimei convorbiri cu Bout inainte de decizia de extradare :
:VICTOR BOUT VORBESTE DESPRE FRATELE DE ARME SI TERORISM TRAIAN BASESCU ! " DACA CAD EU VINOVAT CADE SI BASESCU "
In vederea documentarului Triunghiul Mortii , Fratii de arme BOUT, KASSAR, BASESCU sotia mea fotograful si cineastul Kiyoko Horvath sa deplasat din nou la Bangkok, unde a luat un nou interviu celebrului traficant de arme Victor Bout. Interviul sa concentrat asupra noilor acuzatii pe care autoritatiile le aduc acestuia in incercarea de a obtine extradarea catre Statele Unite. In noul act de acuzare al US Justice Department se spune: "The arms that Bout has sold or brokered have fueled conflicts and supported regimes in Afghanistan, Angola, the Democratic Republic of the Congo, Liberia, Rwanda, Sierra Leone and Sudan," the Justice Department said.Bout "allegedly made a career of arming bloody conflicts and supporting rogue regimes across multiple continents, even using the US banking system to secretly finance a private fleet of aircraft," said US Attorney Preet Bharara. In asteptarea filmarii propriuzise care a avut loc in inchisoare din Bangkok profitind de lipsa avocatului Lak Nitiwatvichan cineastul a adresat o intrebare despre un posibil proces la New York si despre importantele documentelor pe care V. Vasilescu fostul director al Aeroportului de la Otopeni le-a pus la dispozitia tribunalului american. ( D.E,A american la scos pe acesta sub nasul autoritatilor romane cu un pasaport fals si la transportat in SUA in cel mai mare secret posibil. Acesta a facut declaratii sub juramant despre sute de transporturi catre teroristi si regiuni aflate sub embargou ONU ) "Toate transporturile facute cu flota mea ( 80 de avione si helicoptere ) sa facut cu acte legale . Armele au fost furnizate de companii legitime ale statului roman catre mijlocitori. Daca aceste arme au ajuns unde nu trebue nu este treaba mea. Eu am fost un profesionist care a organizat doar transporturile. Martorul meu in cazul in care voi fi extradat este Basescu. actualul Presedinte al Romaniei...........' In cazul in care eu cad vinovat cade si el ....... " Facand un comentariu despre filmiu propriuzis Victor a facut o gluma, referindu-se la posibilitatea de a imparti o celula cu seful mafiei de arme romane " Fratii de arme sunt frati de cruce.....ei trebue sa ramana impreuna si la bine si la rau " Orice comentariu este deocamdata de prisos,
Robert Horvath for Nippon Press
http://devanewyork.blogspot.com/
http://www.devagallery.com/

No comments: