Friday, January 21, 2011

CONSPIRATIA DIAVOLULUI !

SENATUL ROMANIEI
VICE-PRESEDINTE
Domnule Voiculescu
Dumneavoastra vorbiti de lege si democretie. V-am trimis numeroase cereri cerand deschiderea unor anchete parlamentare in legatura cu crimele si ilegalitatilor comise de Presedintele Romaniei . Nu demult v-am
trimis o copie a dosarului criminal si terorism Basescu remis catre FBI. Parte a
memoriul meu de 62 de pagini poate fi consultat pe http://devanewyork.blogspot.com/
Oare in ce tara depe glob sau in in care moment din Istoria Dreptului sa auzit ca un vice presedinte al Senatului sa nu raspunda macar formal la un memoriu oficial. Este evident o incalcare grava a legii de care va fac raspunzator.
Ascunderea deliberata a unor crime va face partas.
Nu neg faptul ca am crezut in dumneavoastra. Din pacate m-am inselat amarnic si in curand o vor face si altii. In incheiere va anunt ca deacum inante ,voi anunta autoritatile americane de specialitate si Congresul SUA de faptul ca toate interpelarile facute catre Parlamentul Romaniei nu au primit nici-un raspuns.
Dosarul Basescu a intrat in atentia Politiei Romane care trimis documentul catre departamentul anti terorism. In curand Basescu va primi pedeapsa cuvenita. Pedepsiti vor fi si ceilalti care depe pozitii oficiale incearca disperat sa-i acoperea faradelegile.
Fara stima sau consideratie
Robert Horvath DEVA Presedinte Devartes Film International Tokyo – New York



ROBERT HORVATH CINEAST NEW YORK Says:
DAN VOICULESCU
AM FOST ASIGURAT DE AMBASADA ROMANIEI DIN SUA DE FAPTUL CA MEMORIUL MEU (COPIE A DOSARULUI DE TERORISM BASESCU CATRE FBI ) A FOST REMIS CATRE DUMNEAVOASTRA. IN EA CER OFICIAL DESCHIDEREA UNEI ANCHETE PARLAMENTARE. IN CAZUL IN CARE NU PRIMESC IN DECURSUL
COMFIRMAREA DE PRIMIRE SI NUMARUL DE INREGISTRARE PE
http://devanewyork.blogspot.com/
MA ADRESEZ GUVERNULUI ROMAN.
ACOPERIREA FAPTELOR CRIMINALE A PRESEDINTELUI BASESCU DE CATRE VICE PRESEDINTELUI SENATULUI ESTE DE O GRAVITATE CU TOTUL SPECIALA . ACEASTA CONSPIRATIE IMPOTRIVA ROMANIEI NU VA RAMANE FARA RASPUNS.


CITITI IN POSTARILE ANTERIOARE DOSARUL CRIMINAL SI TERORISM BASESCU REMIS CATRE FBI !

No comments: