Sunday, January 17, 2010

S.O.S DEMOCRATIA ROMANA IN PERICOL !

Domnule Dan Voiculescu
Deranjez cu cateva precizari la un mesaj anterior .
Conversatia cu Ambasada Romaniei reprezinta un document oficial care probeaza fraudarea alegerilor din strainatate si in caz de nereusita declansarea unei loviturri de satat. Doi ofiteri SIE au documentat prin telefon , precizind exact rezultatul voturilor de la New York 90% Basescu si detalile unui atac la adresa statului roman cu cateva zile si chiar in ziua alegerilor, Pentru a proba seriozitatea probelor si identitatea lor ,au dat informatii precise despre activitatea sosiei mele Kiyoko care era in acel moment in Japonia si chiar amanunte despre spargerea cu un an inainte al studioului meu de film. Cunoscand faptul ca sunt ziarist de investigatii acestia au rugat sa instintez oficialitatile americane cu care sunt in legatura, Am facut acest lucru tinand contactul cu Romanian Desk al Departamentului de Stat si informand zilnic chiar si in ziua alegerilor, Ambasada USA din Bucuresti. Am fost sfatuit sa informez prin diplomatii romani pe toti candidatii la Presedentie. Datorita eforturilor mele autoritatile Americane cunosc exact pericolul in care este democratia in Romania, Sunt mereu intrebat de americani cum reactioneaza oamenii politici ,special cei din opozitie. Faptul ca Alina Gheorgiu si George Serban publica mesajel si probele mele incurajeaza. Este deosebit de inportant ca un membru important al opozitiei si vietii publice sa cunoasca anumite lucruri. Incerc in limita posibilitatilor sa fac tot ce este posibil pentru apararea democratiei.Sper sa acordati atentie randurilor mele. Cu consideratie si deosebit respect.
Robert Horvath Deva ziarist USA
http://devanewyork.blogspot.com/
datelele de contact personal inclusiv telefonul pe si-te ul de arta http://www.devagallery.com/

No comments: