Wednesday, February 17, 2010

– CIA DESPRE AGENTUL VOLODYA-

DESCONSPIRAREA SOBOLANULUI ROSU VLADIMIR TISMANEANU !
( APARITIA UNOR NOI DOCUMENTE COMPROMITATOARE )
– CIA DESPRE AGENTUL VOLODYA-
In decursul anului care a trecut am incercat fara succes sa atrag atentia autaritatilor despre activitatea lui Vladimir Tismaneanu. Plicul meu cu documente
a fost refuzat de Ambasadoarea Romaniei la ONU Simona Miculescu, la care am avut o audienta.
Dansa a refuzat sa se uite la documente, precizand ca in cazul in care descid plicul
compromitator audienta mea a luat sfarsit. Dansa a refuzat deasemenea scrisorea
mea adresata presedintelui Traian Basescu. Deasemenea mentionez ca memoriile mele oficiale trimise directorilor servicilor speciale romanesti au ramas fara raspuns. Scisoarea catre Basescu ca si celalate au fost trimise retransmise prin intermediul Ambasadei Romaniei in SUA. Aceste actiuni de musumalizare sunt de o gravitate speciala facand parte dintr-o conspiratie institutonala urmarind sa salveze pe Presedinte de un urias scandal politic cu largi repercusiuni internationale.
In consecinta incep publicarea serialului ( Cele I2 Articole urmareasc inceputurile si intreaga cariera de agent fidel comunismului pana la EXPULZAREA DIN SUA care va avea loc datorita denuntului meu adresat
Serviciului de Emigratie American.
Serialul va fi postat pe blogul meu odata pe saptamana.
CIA DESPRE AGENTUL VOLODYA
Despre Tismaneanu mi-a atras atentia DRAGOS MUNTEANU. Afost cel cel mai apropiat prieten si confident. Am lucrat impreuna la un fel de plan Marshal japonez pentru Romania. Profitand de relatiile sotiei, mele (membra a unei influente familii) am pus la cale un urias plan de investitii. Pe langa aspectul economic a existat un puternic aspect politic. Creiarea unor statii de TV particulare si a unei cinematografii sponsorate de Sony, ar fi spart controlul complect al regimului Iliescu asupra mediei. Pentruca mafia comunista se ascundea dupa sloganul “nu ne vindem tara” trebue actionat cu finete si confiidentialitate. Dragos care era atunci Ambasador la ONU mi-a intins un numar de telefon la care sa sun, cand ajung la Bucuresti. Am ajuns cu sotia mea Kiyoko intr-un oras inca traumatizat de venirea minerilor. La telefonul care trebuia sa aranjeze vizita nu a raspuns nimeni. In disperare de cauza am luat legatura cu fostul meu sef de la TV, Neagu Udroiu.(seful
Agerpres) Acesta a luat legatura cu Bujor Sion asitentul preseditelui.Peste jumate de ora am trecut salutat de soldati de portile Cotrocenilor, nimerind in biroul lui Ion Iliescu. Am prezentat in linii mari proiectul care putea duce prosperitate Romaniei. Au participat un numar de ministrii carora nu le retin numele. Ni sa pus o masina la dispozitie. A fost convocat primarul Capitalei Ciurel care urma sa asigure bunul mers al scurtei vizite. Termiand vizitarea Muzeului Satului am observat din masina in fata casei mele o mare agitatie. Mai de aproape am vazut un grup de persoane in camasa alba, la cravata, avand manecile suflecate. Absolut surprinzator toti aveau topoare in mana. Am reusit sa contactam o vecina care plangand isterizata a anuntat ca “tovarasii au part cu toporul tot ce era de lemn in casa”. Dupa o vizita scurta la Ambasada Japoneza am plecat spre ambasada USA. Am cerut sa vorbesc imediat cu “ofiterul politic”. Reprezentantul
C.I.A.la Bucuresti ne-a anuntatat ca ambasada este “bug “.adica plina de microfoane. Pe o zi plouasa ne-am deplasat prin noroi intr-un colt de gradina unde se parea ca nu suntem ascultati.
Am luat jeep-ul ambasadei si ne-am deplasat la Sectia 1 de Politie. Spionul nostru avand mustata si o figura specifica de activist de partid, vorbind romaneste cu accent ardelenesc s-a,adresat hotarat ofiterilor care motaiau pe la birouri. Tovarasi ce sa intamplat pe Alexandrina 27 ,am auzit ca a avut loc o spargere ? Raspunsul a venit promt “Ni s-a spus sa inchdem ochii.”. Ma opressc aici. Ajuns la New York la sediul de 16 etaje (imaginati cati securisti sunt aici) al diplomatiei romanesti. Relatand intamplarea lui Dragos Munteanu ( ambasador la ONU) acesta mi-a spus ” Nu cred ca este mana lui Iliescu de si orice este posibil. Probabil si-a bagat nasul TISMANEANU” La sfarsitul conversatiei a scos din sertar copia unui document declasificat al CIA In care se spune ” un anume agent pe nume Volodea este infiltrat in randurile emigratiei, actionand printre intelctuali si artisti.” Desi au trecut multi ani ma intreb si astazi daca acest Volodea nu este
chiar Vladimir Tismaneanu? Dumneavoastra ce parere aveti ?
CENTRAL INTELLIGENCE AGENCY
ROMANIA SECRET SERVICE
( fragment )
The loyalty of Romania’s first head of domestic intelligence, Dr. Virgil Magureanu, was suspect for these reasons. Magureanu was named to the post in March 1990 primarily on the basis of his “dissident” status when teaching at the communist party’s social science academy during the 1980s. He hid his previous membership in the Securitate from the authorities that named him to the post (an affiliation exposed in the press only years later). Immediately after his appointment, in April 1990, he met secretly with KGB Chief Evghenii Primakov without informing political authorities in Romania. The Romanian presidency and government remained unaware of Magureanu’s Soviet contacts until 2003, when the Western services that monitored those contacts informed Bucharest. Magureanu’s activities, the fact that the CIA chief in Bucharest during 1990-92, Harold James Nicholson, was later exposed as a Soviet agent, and the 1993 Ames incident, effectively rendered closer intelligence relations with the West impossible during the first half of the 1990s.
One Russian agent, known as “Volodya,” was particularly active with journalists and intellectuals in the mid- and late-1980s. Individual Securitate officers were still targeted and turned the old fashioned way, but institutionalized penetration of the services was ended and service relations discouraged. Securitate officers working under diplomatic cover abroad, for example, were forbidden to accept any invitations to Soviet embassy functions.
Robert Horvath Deva cineast SUA http://devanewyork.blogspot.com/
http://www.devagallery.com/

No comments: