Sunday, February 14, 2010

TRAIAN NOUL SFANT SI EROU IN ETERNITATE !

Pe blogurile romanesti a aparut o miscare spontana in vederea sanctificarii presedintelui reales mereu, Traian Basescu.

Cu modestia care ma caracterizeaza trimet un text monumental.
Biografia Sfantului Traian facator de minuni. ( Disparitia dosarului de colaborator al securitatii )
Acum catva timp cautand o lucrare scrisa de Cioran mi-a cazut in mana o carticica extraordinara intitulata BIOGRAFIA SFINTILOR.. In randuri de deosebita sensibilitate autorul descrie faptele luminoase, minunile infaptuite si mai ales sufetintele sfintilor. Trebue sa marturisesc ca citind aceste randuri mi-au dat deseori lacrimile,
Cred ca la aceasta carte deosebita trebuie adaugat un scurt capitiol dedicat prea fericitului sfant Traian: Traian Basescu a fost racolat de Directia a IV-a a Securitatii in 1972, pe vremea cind era student la Institutul de Marina.
- Numele lui Traian Basescu se regaseste in Registrul Jurnal pentru retea informativa al U.M. 02150 Mangalia, registru care cuprindea toti colaboratorii Securitatii de la Institutul de Marina.
- Dupa ce Traian Basescu si-a terminat studiile, dosarul sau de retea cu nr. 3990 a fost transferat la Securitatea Constanta, in 1976, cu adresa nr. 00151392/29.09.1976.
- Numele lui Traian Basescu se regaseste in Registrul inventar – arhiva al fondului retea Constanta, registru care cuprindea toti informatorii Securitatii din judet.
- Dosarul de colaborator nr. 3990/1972 al lui Traian Basescu a fost distrus in 1979 cu Procesul-verbal de distrugere nr. 0058212/15.08.1979.
Aceste randuri trebue sa devina inscriptii in piatra ca sa fie citite dealungul anilor. Trebue sa marturisesc ca de si sunt un om greu de clintit si trecut prin multe , de fiecare data cand citesc aceste randuri …..a-mi dau lacrimile.Cred ca majoritatea oamenilor de buna credinta al acestui nefericit popor, fac acest lucru. Sa ne inclinam adanc. Nu cred ca a existat in istoria simtirii crestine sa existe un sfant care a coborat atat de jos si a ajuns atat de sus. Sper cat mai departe de noi, in eternitate !

Robert Horvath Deva cineast New York
http://devanewyork.blogspot.com/
http://www.devagallery.com/

1 comment:

Amy Neagoe said...

Bună ziua, stimat domn Horvath! În speranţa că mi-aţi urmărit atent răspunsul pe care vi l-am dat pe Amycommunications.blogspot.com, permiteţi-mi să vă mulţumesc atît dumneavoastră dar mai ales doamnei Maria Barbu că îmi permiteţi să preiau din postările dumneavoastră aici pe blogul şi pe siteul meu, mai ales în contextul în care pare că veniţi cu acele dovezi juridice de care am nevoia în momentul desfăşurării acţelor mele de viaţă. Vă mulţumesc.