Saturday, April 7, 2012

DECE L-AM DENUNTAT PE MOGULUL VOICULESCU?



CRIMA  SI FURTUL BANILOR CEAUSESCU !

Domnule Voiculescu
Reprezint impreuna cu sotia mea televiziunea si presa Japoneza la ONU. Inainte de a pleca in Japonia de sarbatori m-am intalnit cu un adjunct  al lui Dr Ulrich Kersten seful biroului  Interpol de la Natiunile Unite. Subiectl principal a fost memoriul meu de 62 de pagini adresat FBI. Dosarul poarta titlul Dosarul Criminal si Terorism  Traian Basescu.
 In discutie a aparut numele de Dan Voiculescu.
 Mi sa spus  ca trebuie sa fac o sezizare in scris si sa cer deschiderea unei anchete. Nu neg am fost.......... framantat inainte de a lua asemenea decizie.
Sunt doua lucruri care se bat cap in cap. Pe deoparte sunteti o arma impotriva lui Basescu iar pe de alta parte fara diversiunea  mogulilor acesta nu ar fi castigat ultimele alegeri. Un element important a fost blogul dumneavoastra. El este citit de servicii ,Basescu , ambasada SUA etc. Prin ele se pot transmite semnale si mesagii personale si din partea prietenilor mei.
  Am fost convins ca vreti sa spargeti cenzura spunand cetatenilor Romaniei ...ADEVARUL.
 M-am inselat amarnic. Se pare ca prin continuarea cenzurii  a-ti vrut sa ma ajutati sa iau decizii in legatura cu viitorul dumneavoastra. Asa sa fie. 
Cu sinceritate.
Robert Horvath cineast 

http://devanewyork.blogspot.com/

No comments: