Saturday, April 28, 2012

JURNALISTUL ROBERT HORVATH LA ORA ADEVARULUI : SURSELE MELE DE INFORMARE SI DEZINFORMARE !

@ PLANO 1O BLOG


Lupuș spunea...
28 aprilie 2012, 00:30
@ Don Corleone
Veteranii CIA cu care zice ca ar colabora si cu care a lucrat pe proiecte vizînd România cred ca îi cer să testeze opiniile militarilor.
Este artist cunoscut printre cei de vîrsta sa.
DREPT DE REPLICA DELA UN JURNALIST INDEPENDENT
DAR CU PRIETENI !
Afirmatia este aproape de adevar. Orice jurnalist profesionist are surse proprii. Uneori serviciile plaseaza informatii din diferite motive jurnalistilor. Spatiu nu-mi permite sa desvolt ideia. 
Nu este un secret ca am contribuit la caderea lui Ceausecu prin trimiterea unor materiale filmate despre Ceausescu. Acestea mi-au deschis usa catre serviciile occidentale. Nu am fost niciodata angajat dar
informatiile mele au cautare. Doar pastrand independenta....ele au cautare. 
Dau un exemplu. Intamplarea face ca serviciul Imperial sa ma intrebe ce se va intampla cu Ceausescu in lumina evenimenelor din rasaritul continentului.
Am cerut o ora de gandire . Raspunsul meu a sunat cam asa." Intr-un oras din Ardeal cu populatie mixta romana, maghiara si germana va incepe revolutia. Cluj, Timisoara.......
In timpul cinei ce o luam cu familia mea japoneza a sunat telefonul. 
La Timisoara a inceput rascoala impotriva lui Ceausescu.
Am plecat la doua zile catre SUA ....Se pare ca am mana buna. Conbinand intuitia artistica cu cunostinte de ziarist....absolut independent. Atat si nimic mai mult. Multumesc.

No comments: