Sunday, April 29, 2012

RACHETE PENTRU IRAN...SFARSITUL CARIEREI UNUI SPION AJUNS PRIM MINISTRU !


  Drept la replica
BLOG PANO 10
@ Lupus spune
suferiți de un sindrom delirant, fară să vă supărați că vă spun.Aveți impresia că sunteți nașul multor evenimente care s-au întîmplat în România sau aiurea.
Raspuns
@ Suntem limitati in spatiu si timp. Unele circumstate fac posibile sa faci ceva palpabil. Cu lipsa mea de modestie este cazul sa amintes cate ceva.
- Faptul va am scapat cu viata printr-o scrisoare a presedintelui Certer
 dovedeste ca am contribuit la caderea dictatorului. Ceausescu sa interesat personal de ancheta mea la securitate. Cartea despre cazul meu DACA TRECI PRIN CAMERA MORTII  V Nicolae ......descrie intalnirea mea tensionata cu Ceausescu la vila acestuia dela Snagov.
-  Scandalul ICR New York creiat de mine singur si nesilit de nimeni a creiat un scandal international. In Romania se cunoaste doar parte datorita cenzurii totale....pe subiect. Expozitia nu a fost romaneasca ci a celebrului terorist irakian Amwar Ambaki. Fapt compet ascuns romanilor.
Citit programul expozitiei........... 
- Introducerea lui Basescu ca martor in procesul Bout ca martor se datoreste eforturilor mele personale. Dela martor la inculpat este un pas
- Remiterea Dosarului Criminal si Terorism Traian Basescu catre FBI a creiat panica. La invitatia consulului Parjol m-am intalnit cu un grup de diplomati in civil veniti special de la Bucuresti. Dicutia sa bucurat de trasmisie directa spre Cotroceni.
-Faptul ca mi s-a spart studioul si sunt urmarit zi si noapte spune multe. Ambasada Japoneza din Romania la cererea sotiei mele a facut o atentionare catre guvernul roman.
- L-am denuntat pe Vladimir Tismaneanu catre serviciul de emigratie si am predat documente despre vizita acestuia in Cuba si intrare frauduloasa in SUA. Acesta va fi arestat prntru spionaj la momentul potrviit.
-Fac eforturi intense pentru recuperarea banilor Ceausescu. Garantez trimiterea generalului de securitate Dan Voiculescu dupa gratii, 
 Acesti bani apartin cetatenilor Romaniei.
- Probabil cea mai inportanta contributie este ancheta mea personala in
 legatura cu trimiterea de tehnologie gerrmana prin doua firme intermediere de la Bucurest pentru rachetele iraniene. Aceasta operatie
 a dus printe altele la caderea lui Ungureanu....fostului sef SIE care a cordonat.........
 Amintesc in context ca serviciile libiene ( foste ) si siriene ( actuale ) fac parte din departamentul arab SIE. Vor urma pe blogul meu Robert Horvath Deva Blog desvaluiri dece americanii si israelieni au dorit capul
Razvan Ungurenu.
Sper ca nu vei cenzura acest raspuns, In acest caz ma voi simti obligat sa-l postez prin alte parti.
Cu multumiri anticipate.
 

No comments: